Kataloogid ja reklaamajakirjad on tõhus turundusvahend, mille abil brändi tuntust kasvatada ning kliente kaasata. Kiiresti digtaliseeruvas maailmas on kauni sisuga prinditud tootekataloog lisaväärtus tarbijale. Võrreldes digitaalsete infomaterjalidega pakub prinditud kataloog kliendile sensoorset elamust – paberi tekstuur, läige, ilusad pildid ja värvid köidavad vaataja tähelepanu intensiivsemalt kui online kataloogid.
Kvaliteetne poolläikiv “silk” või “gloss” paber on kõige populaarsem valik kataloogi tootmiseks, kuna värvifotod näevad kaetud paberile trükituna kaunimad ning erksamad. Samas on tõusev trend trükkida katmata paberile, mis on loodussõbralikum variant ning sobib hästi sotsiaalselt vastutustundlikule ettevõttele.
Mahukam ajakiri tehakse liimköites, mis annab veidi hinnalisema väljanägemise. Alternatiiviks on klamberköide, mis sobib hästi õhematele materjalidele. Kammköide ehk wire-o köitmisviisi puhul augustatakse üksikud lehed ühest servast ning köidetakse traadiga.